marți, 25 mai 2010

Sa'mi traiesti .!




La multi ani .! As putea scrie un roman intreg, dar o sa ma rezum . A, e ziua verisoarei mele . Probabil in acest moment e intr'un restaurant din Milano , probabil beata, dar se distreaza .! Implineste 18 ani . Doar nu implin 18 ani in fiecare zi . 18 suna a se...riozitate . Si am preferat sa scriu si pe blog, pentru ca este poate cea mai buna verisoara pe care o pot avea :-?? ... Dar este si blonda mea >:D< .! Si e nebuna si buna in felul ei . Fotomodela in devenire [ maine - poimaine am s'o vad pe un autobuz facand reclama la pasta de dinti, stiu asta >:) ] dar este ea .! Oana se numeste . Blonda , ochi albastri, pt relatii si etc, nu , nu este disponibila, dar nu am scris aceste randuri pentru a le da obsedatilor posibilitatea unei combinatii :)) . Eu una astept sa ma sune [ nu, nu eu pe ea,ci invers] si sa'i urez cum se cuvine toate cele :"> . Inca o data la multi ani si sa'mi traiesti :* .!

Un comentariu: