duminică, 9 mai 2010

Fite de vedeta, bifat .!

Ieri, cică la aniversarea de 2 ani de la deschiderea Silver Mall-ului [ chiar dacă 2 ani se împlinesc prin iunie ] , a venit si Anna Lesko sa ne incante cu cateva cantece . Ok.. înafara faptului ca nu stie sa faca atmosfera ... totusi au fost si copii mai mici ca varsta ... ele au inceput sa se pipaie pe scena : .! Apoi ... în timpul concertului a inceput sa se planga : " Dar aer conditionat nu este aici ? Nu vad ca nu este . Nu mai pot de cald, voua nu va e cald ? " Apoi a inceput sa ceara apa . Mi s'a parut de'a dreptul o risipa de bani din partea Silver mall-ului . Apoi au venit sa cante cei de la Casa Loco. Pot spune ca au fost foarte tari, chiar daca nu le ascult muzica.. mi'au placut .! Am cantat, am facut poze cu ei .. si a fost tare.. pot spune ca la Anna Lesko nu puteam face nici jumatate cat am facut la Casa Loco :-" .. ! Ce pot spune.. a fost ok, chiar daca am stat jumatate de ora la o coada pt un tatuaj, dar pana la urma am plecat. Eu .. astept urmator concert de genu' ... si am sa vad ca " fito-vedata " o sa mai cheme, pană atunci, fiti si voi atenti la ce concerte va duceti .!

8 comentarii:

  1. buey eu stiam ca silvru ar trebui sa serbeze 2 ani pe 11 aprilie:))

    ca asa scrie pe banneru cum intri spre spalatorie....

    1 aprilie 2008 primul concert la Silver Mall(deschiderea) cu Fly Project si nu mai stiu cine...

    oricum e de asteptat ca de la o diva ca ea sa ceara mult mai mult decat poate sa duca:D

    RăspundețiȘtergere
  2. ei na !
    au bani normal ca au fitse ! :))
    :-j

    RăspundețiȘtergere
  3. daca le duci la tara si le pui sa dau cu sapa .
    habar n-au :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Bai Silver Mall implineste in iunie 2 ani =)) .!

    RăspundețiȘtergere
  5. Asa'i in privinta Annei Lesko . E din Chisinau si are fite de Bucuresti .! CIudata combinatie .

    RăspundețiȘtergere
  6. Si pe mine m'a scarbit!

    Eu daca eram un copil din ala mic pe scena ma duceam la ea cu
    "Tanti... esti reala? Mai respiri?"

    RăspundețiȘtergere