marți, 18 mai 2010

Poti evada de la scoala .?

Cu totii chiulim, nu .? [ nu ca ar fi si cazul meu . ], dar ii vad pe unii care se chinuie cam 15 minute pentru a gasi o cale da a pleca de la scoala . Si mi'am facut un plan de bataie [ nu cu pumni si picioare, ci cu o foaie si un creion ]. Dar poate spuneti : " Auzi nu ar fi mai usor sa iasa pe usa si unii din clasa sa le arunce ghiozdanele pe geam .? " Ba da ar fi . Dar cum pe noi ne tin inchisi ca la puscarie e mai greu . Asa ca ,uitati planul : [Pentru fete e mai usor .] M'am gandit bine, si am ajuns la concluzia ca orice fata daca ar fi suficient de inalta ar putea sa urce pana la geamul din baia fetelor . Geamul duce fix in curtea scolii 2 si a celor de la lps . Si cum am stat si m'am gandit mult cum sa ajung acolo [ sincer mi'a luat mai mult decat atunci cand am gasit acest plan ] , am gasit o solutie : am facut pe spider-girl . Si m'am catarat pe o teava si am ajuns la prea minunatul geam . Si sper marea mea dezamagire vad ca geamul are gratii .. ce dragut ... surprinzator am inceput sa rad . Asa ca ii sfatuiesc pe toti sa astepte sa vina caldura, si poate poate ne mai lasa profii pe afara, si asa se poate practica chiulitul clasic .


6 comentarii:

  1. Vai ce faza :))!


    La sc 10 nu stiu daca sunt gratii :(
    Insa e greu sa sari de la etajul 2 X(!

    RăspundețiȘtergere
  2. buey:))

    pt fete e mai usor

    zici ca esti in perioada aia ..si ai nevoie de...si imediat te lasa:))

    ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. :))

    Oare chiar te lasa? :))


    Mai sunt profi care mai mai sa iti ofere ei :))
    decat sa pleci tu :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Lol =)) ... Am sa incerc ... intr'o zi :)) si poate poate

    RăspundețiȘtergere