marți, 4 mai 2010

Frica .?!

Se apropie depresia de sezon ... Si parca mi'e frica ... Ceea ce e ciudat ... Totul o ia razna, TOTUL .! Daca am ajuns sa gresesc si la " 6:3 " atunci e grav .! Si cum spuneam ... totul incepe cu prietenii si se termina cu mine .! In acest moment as avea nevoie de o guma si de o insula pustie . Am nevoie de acea liniste zgomotoasa care te calmeaza si in acelasi timp te enerveaza, dar e placuta si adorabila in felul ei . Am nevoie de o seara instelata de vara . Am nevoie de acea persoana care ma asculta mereu, care radeam si plangeam impreuna . Am nevoie ... de o pauza ...! De la tot.. si de la toate .!
O vreme nu cred ca voi mai posta... Dar ma voi intoarce in forta.! Sanatate .

2 comentarii:

  1. Voi incepe eu cu postarile. :x


    Depresie de sezon, cui nu'i e frica?


    Iti recomand sa iesi din oras.


    Pentru ca in curand... depresia ma va ajunge si pe mine.

    RăspundețiȘtergere
  2. eu iti recomand un pansament de suflet :
    -sa te impaci cu un dusman mai vechi ;
    -sa iti invingi o temere (nu pe cea principala c-asta-i prea greu );
    -sa incepi sa asculti mai des melodiile tale de suflet si sa incerci sa le desprizi sensul ei , dincolo de versuri ;
    -sa ti un jurnal (iar in caz ca ai mai facut-o citeste ce-ai scris in anii trecuti , uitete la poze si desene de cand erai mai mica , in caz ca mai ai )incerca sa vezi cine esti si cine erai inaite de prezentul acvesta ;

    RăspundețiȘtergere