joi, 15 aprilie 2010

Zile de vară …





Mi-e dor de zilele vară … Dimineţile fierbinţi , serile nu prea răcoroase ... şi distracţia prezentă la maxim .! Mi’e dor de zilele în care mă plimbam pe stăzi până la ora 10, si afară nu era înca întuneric deplin . Mi’e dor să merg la piscina aproape zilnic [ nu, nu la o piscină acoperită, ci la o piscină precum La Livada ] .! Mi’e dor să mănânc câte 10 îngheţate Vis pe zi . Şi poate cel mai important mi’e dor de senzaţia de vacanţă, relaxare [ şi prin relaxare mă refer la RELAXARE frate, nu la stres continuu ] . Ce’i drept mi’e dor de anumite grupuri cu care “ mi’am pierdut vremea “ vara trecută .!
Dar să vedem parte plină a paharului ... Mai sunt doar 58 de zile pana la vacanţa de vară .! Aşa că petreceţi’vă timpul cu colegii de clasa cât mai puteţi şi făceţi'le zile negre profesorilor sau diriginţilor . !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu