miercuri, 21 aprilie 2010

O zi de primavara ...


Ploua ... Totul e gri, in aer pluteste o liniste mortuara si o plictiseala coplesitoare . Doar picaturile de ploaie ma fac sa zambesc :) ... Abia am venit de la scoala ... Si in loc sa fac 10 minute de la scoala pana acasa, am facut 30 ... De ce .? Pentru mine ploaia are un efect calmant asa ca am stat in ploaie si am avut senzatia ca pana si un melc ma poate intrece . Vedeam cum toata lumea fuge spre casele lor, dar tot nu m'am grabit . De dimineata mi’a mers totul prost, asa ca pot spune ca am avut noroc ca a inceput sa picure, iar apoi am avut bucuria de a vedea ca afara ploua .
Sper ca maine voi avea o zi mai buna .!

2 comentarii:

  1. Si de ce trebuie sa fie asa :d.

    Kidu mic. >:D<!


    La fel si la mn :x

    Toata lumea mergea spre casa cu umbrela, numai eu mergeam incet si simteam fiecare picatura de ploaie cum ma atinge :x.
    Si la mine este un efect calmant.
    Prefer sa stau o zi in ploaie decat 2 zile in soare :x.

    RăspundețiȘtergere