vineri, 24 septembrie 2010

Sunt o imatura .!

Mi s'a reprosat ca postarile mele sunt imature si lipsite de logica .
Pai " domnisoara"/ " papusa " [ :)) ] , daca nu'ti place ce si cum scriu atunci nu mai citi, fata draga .! Si pana la urma, crezi ca daca ai deschis dictionaru' si ai gasit ceva cuvinte noi si ti le'ai pus pe blog te face mai matura.? Iti spun eu ca nu . La felul cum comentezi tot ce prinzi nu dai dovada deloc de maturitate, dar postul nu e facut pentru a te critica . Oricum, acuma va urma sa trimit un mass,[ asa cum m'ai rugat :> ] si n'ai decat sa citesti, sa comentezi, si comentezi din nou .

Pishkitz :* .

3 comentarii:

  1. avem momente cand totii suntem imaturi :))))
    pana mea...eu stiu de la vara'mea ca ea are vreo 23 e la facultate si ar mai vrea si ea sa faca tampeniile cand era adolescenta :P
    deci aia sa-si bage maturitatea undeva :))

    RăspundețiȘtergere