sâmbătă, 25 septembrie 2010

Roscata insipida .

Te urasc. Nu te mai suport . Fata ta plina de sictir imi aminteste de viermele din gogosar . Sunt chiar atat de mica incat sa nu vezi cum ma zbat sa'ti raspund la intrebari si poate poate sa rezolv o problema .?! Esti insuportabila, nu stii sa explici si te misti greu . Imi lipseste Nitu . Cu el faceam 10 probleme in jumate de ora si tine fac o problema pe care nici nu o pricep, intr'o ora . Si pot spune ca dupa doua ore cu tine, una dupa alta, mi'ai dat senzatia ca mi'ai tocat creierul .

Nu va doresc o asa profesoara .

5 comentarii:

  1. si asa ca eu is prost la mate, cu nitu macar intelegeam, da cu asta ba ca e alba, ba ca e neagram nici ea nu stie

    RăspundețiȘtergere
  2. Am eu o poza cu el dak vrei:>



    BF

    RăspundețiȘtergere
  3. Wei da..
    Eu nu am nimic cu Anton, explica bine.. da' e cam moale.
    Mi'e dor de PANAINTE! :x
    Nu credeam ca am sa ajung vreodata asa.
    Pe Anton il iau si la suturi.
    Ei la Panainte era respect, si invatam.. si boii astia ar trebui sa se gandeasca ca avem teza anu' asta si avem nevoie de cat mai mult.

    RăspundețiȘtergere