joi, 30 septembrie 2010

Despre voi .

Voi ăştia de mă enervaţi .
Voi ăştia de’mi sunteţi [ cică ] colegi .
Voi ăştia care aberaţi .

Lista este infinita . Oricum vreiam sa vă transmit călduroasele mele urări care spun cam aşă :” Tăceţi naibii o data . ! Luaţi’vă indiferenţa şi plecaţi cu ea. “ .

Decât să fiu salutata în sictir mai bine nu's salutata deloc, m’aş simţi mai bine .
Decât să vă supăraţi de la nişte câcaturi, mai bine nu încep o conversaţie .
Decât să te sun şi sa mi’o bârfeşti pe X , mai bine nu te sun .!
Ş.m.d.

Îi dau dreptate păpuşii in acest caz, si spun ca acest post nu situ ce logica are sau daca are [ :-s ], e pentru descărcare .

5 comentarii:

  1. Ce patis mai Kidu????ai asa multi draqi de ai scris asta sau ce sa intamplat?:D

    RăspundețiȘtergere
  2. ar trebui sa ma simt printre astia? :)) ( doar cand sunt pus pe cearta? ) J.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ok.
    Nu pricepi?
    "Poate te si semnezi"
    Aberatii pot spune si eu si sa pun anonim ca stiu ca nu va stii nimeni ce cacaturi spun.

    jet si taci.

    Si credeam ca eu tin blogul pentru descarcare.

    RăspundețiȘtergere
  4. Crezi ca universul se invarte in jurul tau J. ? Imi pare rau sa te dezamagesc, dar nu, nu e vorba despre tine .

    RăspundețiȘtergere