miercuri, 22 septembrie 2010

Despre plagiatori .

Un subiect foarte vast, stiu, dar am sa incerc sa ma abtin sa folosesc cuvinte obsecene, etc .
Deci [ acum profa de romana m'ar fi pus sa stau jos ] sa incepem .
Nu stiu cum sa va spun voua, astia care copiati tot ce prindeti, ca sunteti al nabii de penibili si stupizi . Infara faptului ca toti isi dau seama ca ati copiat respectiva chestie, voi negati totul . Dar la un moment dat ajungeti sa stergeti respectiva poza [ a carei idee ai copiat'o ] sau comentariile de la aceasta . [ Stupid ] . Mda, originalitatea este foarte greu de gasit in ziua de astazi, si oriunde o gasesc o apreciez mult .
Uai, pana si copii de clasa a2a sunt mai originali .!
Si, fetelor, fiti serioasa, nu'i poti copia accentul/ vorbele unei persoane ... Poate pare dragut ca cineva e sasait sau rarait , dar asta nu inseamna ca trebui sa'l/s-o copii ... parerea mea ..
As avea nespuse exemple cu nume cu tot, dar totusi , ma gandesc ca o sa se trezeasca la realitate si o sa termine cu acest hobby . Pana atunci daca vi se intampla sa fiti copiat in cel mai rau stil, spunetile'o in fata si gata .! Pentru ca UNELE au mila de catele [ Sper sa te simti .! ] si nu spun absolut nimic, sau daca au fost jignite, le lasa in pace pentru cateva lacrimi de crocodil [:-w ] .
Da, deja ma enervez degeaba :)) .
Sfarsit .!

8 comentarii:

  1. Ma gandesc ca dupa ce o sa citesti asta o sa stergi comentariul, dar nu conteaza, e bine de stiut.
    Ua...cum TOCMAI TU poti sa vorbesti de copiat?:))
    Mi-ar fi rusine sincer. Ziceai de mine ca nu-s o prietena buna ca nu ti-am zis la momentul respectiv ca imi copiai si ultima virgula aruncata haotic in vocabular. Asa-i...expresia "UNELE au mila de catele" e perfecta.
    Ma faci sa rad =)).

    RăspundețiȘtergere
  2. Te'ai simtit degeaba, oricum ma bucur ca te amuz :* .

    RăspundețiȘtergere
  3. Faza cu catelele era pentru mine. :|

    RăspundețiȘtergere
  4. Trebuie sa se dea importanta pe blogul meu, ce sa'i fac :-??.

    RăspundețiȘtergere
  5. Singura "catea" din toata discutia asta esti tu!Nu poti sa te bagi inseama si sa critici tot ce tie nu-ti convine in alta parte?!Nu-ti place cum sau ce scrie Kidu' tine pentru tine!
    P.S.Singura chestie care ma face sa rad esti TU!:))...PENIBIL!

    RăspundețiȘtergere
  6. unele chestii pot fi reprosate unui plagiator,gen ca isi ia aceleasi haine ca tine intentionat si vrea sa arate ceva cu asta sau ca pur si simplu te enerveaza si ai nevoia sa o zici in fata. Da' unele chestii sunt deja exagerate si ar trebui sa verificam daca coiatul a fost intentionat sau habar nu avea ca avea pantaloni ca ai nostri, spre exemplu.
    mie mi'a fost reprosat ca copii numele cuiva cand defapt si eu am acelasi nume. cum ti se pare asta?

    RăspundețiȘtergere
  7. Haide mai :))!
    ai caracterizat "STARUL" [perfect] :)).
    Stii la ce ma refer :))!

    Nu va mai luati de mine :(.
    Si nu ma mai bateti.
    Ce daca am mila?
    Catelele tot catele raman!
    Promit ca nu ma mai bag :))!

    RăspundețiȘtergere