sâmbătă, 19 iunie 2010

Home, "sweet " home .


Cum sa incep ... A, cu un sfat . Daca cumva va duceti pentru cateva zile la tara [ daca aveti, si daca nu, "faceti rost " ] sa nu plecati cand va cheama parintii acasa, mai ales daca nu ati prins dorul de cineva . Nu merita . Si sa incep sa explic si de ce . Am fost la tara de sambata trecuta . Ok a fost foarte tare , mai ales ca am ajuns acolo cu o motocicleta [ mda, varmiu ( da' nu zic ca nu mi'a placut )] . Serile le petreceam la o bere , diminetile [ de data asta nu le petreceam pe muzica lui Salam / Parizer / Guta / Peste] ci le petreceam afara fugarind niste pui [ galbeni si mici ] . Si ma rog, am fost la baraje cum ar fi Manjesti [ nu va recomand ] si Puscasi [ cred ] , etc . Pana cand ma suna mama ieri [ vineri ] si ma intreaba cand vin acasa, iar eu ca o stoarpa i'am spus ca azi [ sambata ] , si ajunsa acasa, am avut o primire atat de calduroasa ce m'a facuta sa'mi doresca sa nu fi plecat de la tara . Dar 3 luni am timp sa ma mai duc, si data viitoare, CU SIGURANTA voi sta cat de mult posibil . [ Ca tre' sa i'au in considerare si niste oameni care tre sa ma suporte .]




Asa ca , aveti si voi grija . Bafta :* .!

4 comentarii:

  1. Hmmm, pentru ca poza este prima care mi'a sarit in ochi:
    1.pari sexy:))
    2.curea cu hello kitty :))
    3.o floare in mana=))
    4.sosetele ce imi inspira ca purtai tenisi/bascheti

    RăspundețiȘtergere
  2. Ah da.
    Si pentru o "tara"


    Mdaaaa.
    Foarte faina camera:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Haidiii mama,ca la un moment dat tresa vii acasa sa faci baie:)) ca esti rapanoasa.
    Si saiti mai aduci aminte ca au fost si cateva zile de nastere:)),care pur si simplu au fost uitate si ignorate fara macar un telefon:-"!:))
    Speculez doar.

    RăspundețiȘtergere
  4. In poza nu eram la tara, a fost facuta in seara cand am ajuns acasa :))):*:X .!

    RăspundețiȘtergere