vineri, 15 octombrie 2010

13 idiot .!

Voi credeţi în ghinion .?
Eu una nu credeam până acum . Sincer nici în noroc. Dar ziua de 13 mereu, MEREU îmi aducea noroc... Până miercuri ...
Miercuri am pierdut al doilea telefon pe luna asta, mama râzând mi’a spus :” Andreea altul nu mai vezi, dar totuşi capul când ţi’l pierzi ;; ) ? “ Eh, eu una trec peste. Dar ar fi fost o chestie dacă pierdeam doar telefonul da’ de unde..
- Am dat un cap de usă [ m’a durut toata ziua ] ;
- M’am împiedicat şi încă ma doare piciorul .
- Pe la 23: 56 când să mă bucur că se termină ziua mi s’a terminat bateria de la mp4, sincer mi’am pus o pernă pe faţă şi am inceput să ţip . Tremuram de nervi .
A, şi cea mai tare fază, am ajuns să mă trezesc cu un ceas antic : )) Şi totodată să mă rog să nu se intrerupă curentul ca să nu ajung să ma trezesc la 2 : )) .

P.S. : Mă bucur că mama e de acord cu mine să mă transfer .
Love you, mom .!

4 comentarii: